سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیراهن عقد شیک

یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از عروس‌ها برای مراسم عقد خود با آن مواجه هستند، انتخاب لباس مناسب و زیباست. افرادی که قصد دارند مراسم عقد خود را در دفترخانه‌ها و به صورت محضری برگزار کنند، عمدتا به سراغ لباس عروس‌های پر زرق و برق نرفته و لباس‌های ساده‌تر و متناسب با محیط را انتخاب می‌کنند. همچنین در بسیاری از موارد عروس‌ها تنها به دنبال لباس‌های بلند نبوده و از میان انواع کت و دامن‌ها و کت و شلوارها نیز می‌توانند لباس عقد محضری خود را انتخاب کنند.

سایر مقالات : بهترین مزون لباس عروس

در این مقاله قصد داریم تا با انواع مدل‌های لباس عقد شیک آشنا شده و برخی از بایدها و نبایدهای انتخاب لباس را نیز بررسی کنیم. بنابراین اگر در شرف ازدواج هستید و یا دوست دارید نمونه‌های بهترین لباس عقد محضری را ببینید، تا انتها با ما همراه باشید.

برای انتخاب لباس عقد محضری به چه نکاتی توجه کنیم؟

مراسم عقد یکی از مهم‌ترین اتفاقات در زندگی هر فردی بوده که همین امر سبب می‌شود تا افراد نهایت تلاش خود را بکنند تا در این روز بهترین خود را به نمایش بگذارند. اولین فاکتوری که می‌تواند در جلب توجه مخاطب و افزایش زیبایی بانوان در این روز مهم تاثیرگذار باشد، انتخاب لباس مناسب است. از جمله نکاتی که برای انتخاب لباس عقد محضری و داشتن یک استایل جذاب باید رعایت شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

رعایت سادگی | لباس عقد شیک

از جمله فاکتورهای مهمی که می‌تواند یک لباس را برای برگزاری مراسم عقد محضری مناسب کند سادگی آن می‌باشد. امروزه لباس‌های مجلسی بسیار زیادی در بازار وجود داشته که علی‌رغم سادگی از طراحی خاص و زیبایی برخوردار هستند. این طراحی خاص سبب می‌شود تا پیراهن عقد ساده بسیار زیبا و شیک به نظر برسد. از جمله بهترین انتخاب‌ها برای لباس عقد محضری، لباس‌های دوخته شده با پارچه‌های سبک مانند ساتن و حریر است.

توجه به رنگ لباس

برای انتخاب رنگ لباس عقد محضری، بانوان با محدودیت زیادی مواجه نیستند؛ چرا که در بسیاری از موارد افرادی که عقد خود را به صورت محضری برگزار می‌کنند، معمولا جشن عروسی بزرگی با لباس عروس سفید برگزار خواهند کرد. بنابراین عروس می‌تواند در انتخاب رنگ لباس عقد خود به سراغ رنگ‌هایی به غیر از رنگ سفید بروند. از جمله رنگ‌هایی که می‌تواند برای لباس عقد محضری مناسب باشد می‌توان به رنگ کرمی، گلبهی، صورتی، آبی آسمانی و یا رنگ‌های جسورانه‌تری مانند قرمز اشاره کرد.

توجه به فرم بدن | لباس عقد محضری

از دیگر نکاتی که در هنگام انتخاب لباس مناسب برای عقد محضری باید به آن توجه شود، انتخاب لباس متناسب با فرم بدن است. لباس انتخاب شده باید به گونه‌ای باشد که تا حد ممکن عیب‌های اندام را پوشش داده و زیبایی‌های اندام را برجسته‌تر نشان دهد. به عنوان مثال افرادی که بسیار لاغر هستند بهتر است به سراغ لباس‌های بسیار چسبان نرفته و از لباس‌های کمی پف‌دار استفاده کنند.

حجاب لباس | لباس عقد پوشیده

حجاب لباس از دیگر معقوله‌های بوده که بهتر است در انتخاب لباس عقد محضری مد نظر قرار گیرد. از آن‌جایی که برای برگزاری این مراسم باید به مکان‌هایی در سطح شهر مراجعه شود، بهتر است تا حد ممکن پیراهن عقد پوشیدهباشد تا دیگر نیازی به استفاده از شنل‌ها و لباس‌های حجاب‌دار بر روی لباس عقد نباشد. همچنین افرادی که برای برگزاری مراسم خود از لباس‌هایی مانند مانتو شلوار یا کت و شلوارهای بلند استفاده می‌کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که نداشتن حجاب همراه با چنین لباس‌هایی چندان جلوه‌ زیبایی ندارد. بر همین اساس بهتر است از توربان، کلاه‌های حجاب یا روسری‌های حریر متناسب با استایل و رنگ لباس خود استفاده کنند.

سایر مقالات : کت و شلوار مجلسی زنانه